کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316461 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه بازی‌های تیم‌ملی والیبال را در اینترنت دنبال کنیم؟

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛ این روزها علاوه بر برگزاری مسابقات جام‌‌جهانی فوتبال 2014 و پیگیری مسابقات تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات، شور و هیجان حاصل از ورزش دیگری نیز ما را پای تلویزیون‌هایمان میخکوب کرده است. والیبالیست‌های قدرتمند کشورمان که این روزها سر به آسمان والیبال جهان ساییده‌اند، در مسابقات لیگ جهانی والیبال در حال مقهور کردن قدرت‌های جهانی هستند. اما چگونه می‌توان بازی‌های تیم کشورمان را به‌همراه اخبار حاشیه‌ای از والیبال در اینترنت دنبال کرد؟

تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام‌جهانی فوتبال حاضر است و صرف حضور در این مسابقات نیز نشان از قدرت و اعتبار فوتبال ایران دارد؛ اما باید قبول کرد که بازی‌های تیم ملی فوتبال فاصله‌ی محسوسی با کلاس جهانی داشته و باید برای رسیدن به جایگاه درخور نام کشور عزیزمان، تلاش‌ و برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه صورت گیرد. اما در سال‌های اخیر، رشته‌هایی چون بسکتبال و مخصوصاً والیبال افتخار آفرینی‌های متعددی را برای کشور به ارمغان آورده‌اند، بطوریکه هم‌اکنون می‌توان تیم ملی والیبال کشورمان را یکی از قدرت‌های برتر جهان نامید.

با توجه به این امر، این روزها بسیاری از هم‌وطنان در پی تعقیب بازی‌های لیگ جهانی هستند که در نقطه‌ نقطه‌ی جهان برگزار می‌گردد. هرچند این بازی‌ها از تلویزیون کشورمان نیز پخش می‌شوند، اما برخی از افراد بنابه‌دلایلی چون حضور در محل کار، نبود تلویزیون و موارد دیگر قادر به دیدن این رقابت‌ها نیستند. از این‌رو در ادامه به معرفی یکی از وب‌سایت‌های کاربردی در زمینه‌ی والیبال خواهیم پرداخت که اطلاعات جامع و مناسبی را نه فقط در مورد بازی‌ها، بلکه در مورد رشته ی ورزشی والیبال، تیم‌های باشگاهی داخلی، تصاویری از مسابقات و موارد دیگر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

VolleyBallInt

وب‌سایت www.VolleyBallIran.com یکی از جامع‌ترین وب‌سایت‌های فارسی در مورد رشته‌ی والیبال است که از سال 1390 آغاز به کار کرده و خدمات جامعی را در اختیار دوستداران والیبال قرار می‌دهد. شاید نگاهی به گزیده‌ی بخش‌های این وب‌سایت گویای جامعیت آن باشد.

  • پرتال خبری و تحلیلی: هسته اصلی وب سایت با هدف اطلاع رسانی کامل اخبار و رویدادهای والیبال ایران و جهان
  • تالارهای گفتمان: اتاق های گفتگو جهت بحث و تبادل نظر و انتقال تجربیات و دانش تخصصی والیبال ما بین کاربران سایت
  • آموزش : آموزش های پایه والیبال ، پرسش و پاسخ با مربیان والیبال و....
  • گروه ها: ایجاد فضای گفتمان ویژه کاربران پیرامون مباحث مختلف
  • وبلاگ ها: با هدف حمایت از وب نویس های والیبالی خوب کشورمان راه اندازی شده است.
  • نتایج آنلاین و پخش مستقیم رقابت ها: با توجه به گستردگی کاربران این سامانه در سراسر کشور و جمع آوری اطلاعات و آمار از طریق سامانه پیام کوتاه، این وب سایت اقدام به انتشار نتایج زنده و لحظه ای از مسابقات در حال انجام لیگ‌های کشور می نماید. همچنین رقابت های مهم والیبالی به طور زنده پوشش داده خواهند شد.
  • سامانه پیام کوتاه: ارسال سرتیتر اخبار و رویدادهای مهم، نتایج و جداول بازی ها به تلفن همراه اعضا و برگزاری مسابقات نظرسنجی پیامکی
  • کانون های هواداران: در این سامانه با هدف ایجاد اتحاد و هماهنگی ما بین هواداران تیم های لیگ برتر و دسته یک کشور با همکاری مسئولین این تیم ها، هر تیم کانون هواداران منحصر به خود را داراست.
  • گالری تصاویر جامع والیبال : گزارش های تصویری از رقابت های مختلف والیبال ، آلبوم عكس بازیكنان ، تصاویر آرشیوی ، تصاویر اختصاصی و...
  • گالری ویدئو والیبال : بیشترین تراکم ویدئو والیبال فارسی بر روی وب ، كلیپ های تصویری از رقابت های مختلف داخلی و خارجی ، ارائه كلیپ های اختصاصی از تمرینات والیبالی و....

برای سهولت استفاده از این وب‌سایت توسط کاربران موبایل، اپلیکیشنی نیز با عنوان خبرخوان والیبال ایران توسعه داده شده که می‌توانید این نرم‌افزار را در ادامه دانلود کنید.

VolleyBallApp

دانلود از کافه بازار

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21188 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/03/31 تعداد مشاهده: 2372
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر